12رویداد آسیایی و جهانی در انتظار والیبال ایران در سال 2013

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

12رویداد آسیایی و جهانی در انتظار والیبال ایران در سال 2013
بازديد : 977


فدراسیون جهانی والیبال FIVB تقویم رویداد سال 2013 را اعلام کرد که طی آن والیبال ایران باید در 12 رویدادآسیایی و جهانی به میدان برود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهمترین رویدادی که تیم ملیوالیبال ایران در آن حاضر می شود رقابت های لیگ جهانی والیبال است که برای اولین برای در تاریخ والیبال کشورمان روی می دهد. تیم ملی والیبال کشورمان که با هدایت خولیو ولاسکو توانست به این موفقیت تاریخی دست یابد حالا بایدتوان خود را در این میدان مهم نشان دهد و از این فرصت برای ابراز وجوداستفاده کند.
رقابتهای لیگ جهانی والیبال از 19 خرداد تا 27 تیرماه در شهر های مختلف برگزار می شود کهتیم ایران باید به مصاف رقبای خود برود. حضور در این مسابقات می تواند نتایج مثبت بسیاری را برای ایران به همراه داشته باشد و به همین دلیل است که فدراسیون والیبال در تلاش است تا با در اختیار گذاشتن بهترین امکانات برای ملی پوشان آنها را برای این رویداد مهم آماده سازد. مرحله نهایی لیگ جهانی هم 27 تیرماه تا 1 مرداد ماه برگزار می شود.
اما دومین میدان مهم سال 2013 برایایران جام قاره ای است که البته تیم کشورمان در صورتی مجوز حضور در این مسابقات را به دست می آورد که در رقابتهای جام ملتهای آسیا در رده اولیا دوم قرار بگیرد. به این ترتیب هفدهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیااز 8 تا 16 مهرماه به میزبانی امارات برگزار می شود و تیم ملی والیبال کشورمان برای دفاع از عنوان قهرمانی اش باید در این مسابقات به میدان برود.
جام قهرمانی قاره ها هم به میزبانی ژاپن در تاریخ 30 آبان آغاز می شود و تا 5 آذر ماه ادامه دارد. تیم ملی ایران هم 4 سال قبل با نایب قهرمانی در جام ملتهای آسیا در مسابقات قاره ای شرکت کرد.
اما در سال 2013 ایران میزبان یکی از رویدادهای مهم آسیا است و آن مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا است که از تاریخ 20 تا 28 فروردین ماه در تهران برگزار می شود. به این ترتیب قهرمان این فصل رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران مجوز حضور در رقابتهای باشگاههای آسیا را به دست می آورد تا در این میدان مهم و با حمایت هواداران ایرانی برای قهرمانی در آسیا هم تلاش کند.
در صورتی که نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا قهرمان شود مجوز حضور در جام باشگاههای جهان را به دست می آورد . این مسابقات هم از تاریخ 13 تا 27 اردیبهشت برگزار می شود که البته میزبان آن هنوز مشخص نیست.
ترافیک کاری تیم ملی والیبال همچنان ادامه دارد و تیم ایران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که از 18 تا 29 خرداد در اندونزی برگزار می شود شرکت می کند. در ادامه بانوان ایران هم در این تقویم سهمی دارند و باید خود را برای حضور در دو رویداد آسیایی آماده کنند. 16 تا 24 اردیبهشت ماه رقابتهای قهرمانی باشگاههای آسیا در ویتنام و مهمتر از آن جام ملتهای آسیا است. این مسابقات که به میزبانی تایلند برگزار می شود از 24 شهریور ماه آغازمی شود و یک هفته به طول می انجامد. تیم ملی زنان ایران هم اکنون مقام هشتم آسیا را در اختیار دارد. مسابقات قهرمانی پسران زیر 19 سالجهان به میزبانی مکزیک و از تاریخ 8 تا 18 تیر برگزار می شود.
رقابت های قهرمانی زیر 23 سال پسران جهان هم از 13 تا 22 مردادماه در برزیل و رقابتهای زیر 21 سال پسران جهان به میزبانی ترکیه از 2 تا 12 شهریور ماه برگزار می شود.
به این ترتیب سال 2013 هم همانند امسال سال پرترافیک و پرکاری برای والیبال ایران خواهد بود و باید در انتظار موفقیت های ملی پوشان و والیبالیست های با استعداد ایرانی در میادین آسیایی و جهانی بود.



موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف